
Justyna Michałowska
Specjalista ds. reklamacji
Zasady udzielania gwarancji i napraw gwarancyjnych:
- Gwarancja zostaje udzielona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 36 miesięcy od daty zakupu w AFRISO Sp. z o.o.
Nie dotyczy to:- produktów AFRISOBasic,
- modułów ogrzewania podłogowego,
- agregatów pompowych oleju,
- liczników oleju,
na które zostaje udzielona 24-miesięczna gwarancja od daty zakupu w AFRISO Sp. z o.o. Gwarancja traci ważność w wyniku dokonania samowolnych przeróbek lub instalacji niezgodnej z niniejszą instrukcją montażu i użytkowania.
- Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dokonywane będą w dziale serwisu firmy AFRISO Sp. z o.o. z siedzibą w Szałszy, ul. Kościelna 7, 42-677 Czekanów.
- W razie nie dostarczenia wraz z towarem karty gwarancyjnej, podstawą świadczenia gwarancji jest faktura wystawiona na zakupiony towar.
Zgłoszenie reklamacji produktu
-
Zgłoszenie reklamacji
Zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji
Zgłoszenie reklamacji PRODUKTU
-
Odszkodowanie
Wniosek o wypłatę odszkodowania z tytułu szkody w mieniu powstałej przez wadę produktu
Odszkodowanie
-
Ekspertyza
Wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy reklamowanego produktu
Ekspertyza
Zgłoszenie reklamacji upominku promocyjnego
-
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji upominku promocyjnego
Zgłoszenie reklamacji upominku promocyjnego