Zespół zapewnia wsparcie
od poniedziałku do piątku
8:00 - 16:00
Zespół Wsparcia Technicznego pomoże Państwu w każdym problemie technicznym. W szczególności zachęcamy do kontaktu w zakresie:
- doboru kilku współpracujących produktów AFRISO w zakresie jednego rozwiązania,
- pomocy technicznej w przypadku problemów z montażem, ustawieniem produktu lub z poprawnością jego pracy,
- uzyskania dokumentacji technicznej, niedostępnej na stronie internetowej w dziale „Pobierz”,
- konsultacji i opiniowania projektów,
- doboru produktów niedostępnych w standardowym Cenniku AFRISO lub w „Katalogu online” na stronie www.
W pozostałych tematach, wyszczególnionych poniżej, zapraszamy do kontaktu z Zespołem Obsługi Klienta:
- przygotowanie oferty cenowej,
- reklamacje produktów,
- dostarczenie kompletu podstawowej dokumentacji technicznej.


Grzegorz Magdziarz
Specjalista Wsparcia Technicznego

Katarzyna Lisurek
Inżynier ds. Dokumentacji Technicznej