Protokół reklamacji

Wyszukaj
dokument

  1. Zgłoszenie reklamacji

    Zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji

    Zgłoszenie reklamacji

    Produkt nr 1 *

    Produkt nr 2 *

    Produkt nr 3 *

    Prosimy o zaznaczenie właściwego pola:
    W: wymiana towaru
    K: korekta faktury
    N: naprawa towaru

    Prosimy o przysłanie spedycji na koszt AFRISO w celu odebrania reklamowanego towaru (w przypadku przesłania towaru, który nie podlega gwarancji koszty transportu mogą zostać przerzucone na klienta).
    Wysyłamy reklamowany towar na swój koszt.

    W przypadku zakwalifikowania reklamacji jako niezasadnej, reklamowany towar podlega utylizacji w siedzibie AFRISO. Na prośbę reklamującego, możliwy jest zwrot reklamowanego towaru na koszt reklamującego:

  2. Odszkodowanie

    Wniosek o wypłatę odszkodowania z tytułu szkody w mieniu powstałej przez wadę produktu

    Odszkodowanie

    Wniosek o wypłatę odszkodowania z tytułu szkody w mieniu powstałej przez wadę produktu

    1. Dane adresowe poszkodowanego

    Opis szkody

  3. Ekspertyza

    Wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy reklamowanego produktu

    Ekspertyza

    Wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy reklamowanego produktu